Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 30 juni 2015

Label Kreatrends

Zou het nu dan eindelijk zover zijn dat de zomerkleren definitief gedragen kunnen gaan worden?? Deze week geven ze zelfs tropische temperaturen op, heerlijk strandweer dus.
Marianne Design heeft in ieder geval wel een leuk knipvel met allemaal strandplaatjes er op waar ik er eentje van op deze label heb gebruikt.


De label van Dutch Doobadoo heb ik op Kraft afgetekend en daarna uitgeknopt. Daarna heb ik het nog een keer afgetekend op papier uit het papierblok Twinset en Pearls van Marianne Design.


Het mooie hart met vlinders van Joy!crafts heb ik twee keer gesneden waarbij ik de vlinders van het 2e hart heb uitgeknipt en op de stans, gemaakt met kaartkarton, heb geplakt. Hierbij heb ik alleen op het lijfje een klein beetje lijm gedaan zodat de vleugels los blijven zitten.


De leuke tekst heb ik gesneden uit wit kaartkarton en bewerkt met Distress Ink Walnut stain.


En hier dan het plaatje. Ik heb het verwerkt in de leuke polaroid van Marianne Design, waar ik nog een stempel op heb gezet uit de Project NL serie.
Om de label leuk af te werken heb ik nog leuke parelbloemen in de hoeken gezet.

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest, een berichtje is altijd gezellig.
Groetjes Henriëtte



12 opmerkingen:

  1. Een mooi plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi het hart zo met de vlinders.
    Ja, nu eindelijk het zomergevoel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig strandlabel Henriette, leuk nostalgisch plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk plaatje en prachtige labelkaart! Strandsfeer in vintage, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh dit is een prachtig label.
    Een gezellig plaatje en hele mooie materialen zitten er op.
    Vooral dat hart met de vlindertjes vind ik geweldig. Daar ga ik ook eens naar op zoek.
    Mooi gemaakt Henriëtte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppie gedaan hoor....het ziet er weer supermooi uit. Lief die vlindertjes ook zo en helemaal zomers zoals het weer nu....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Henriëtte! Wat kan je toch veel kleuren combineren met Kraft hé? Ik vind het met rose ook errugg leuk ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriëtte,
    wat een prachtige label pure nostalgie
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi label geworden,Henriëtte.Leuk zomers plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig label! Leuk die vlinders op het hart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend label Henriëtte. Mooi!

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen