Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 17 oktober 2015

Teatime!

Deze kaart heb ik gemaakt als reminder voor de challenge bij WLVC. 
Eigenlijk had ik 'm 2 dagen geleden al moeten posten (doen we eigenlijk altijd tegelijk met het blogbericht op WLVC zelf) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal vergeten ben.
Daarom vandaag dus nog maar.


Het plaatje heb ik op internet gevonden, geprint op gewoon printpapier en gemat op kraft.
Hier en daar heb ik er een scheurtje in getrokken, gewoon omdat ik dat leuk vond. Het geeft ook een ouder effect samen met de gerafelde randjes.


Het hoekje is van Whimsy.


Deze theepot en het theekopje zijn van Noor!Design. Ik heb ze op het mooie kant gezet dat op deze manier een beetje op een tafelkleedje lijkt.


Een bloementoef hoort bij, deze keer met een anjer en kleine roosjes op twee verschillende soorten blaadjes van Noor!Design.


Hier nog even een close-up van het plaatje.

Meedoen met de challenge kan nog tot 18:00 uur vanavond.
Gaat dat niet meer lukken, morgen begint er weer een nieuwe challenge.

Groetjes Henriëtte


9 opmerkingen:

  1. wat een reuze leuke en mooie theekaart met dit lieve plaatje erop!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vintage theekaart Henriette. Ik heb niet meegedaan dit keer, omdat ik eigenlijk niets had ervoor om het aan te kleden. Het enige was wat bloemen en en plaatje.
    Dus dat ging het niet worden. Jammer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. het die je hebt gebruikt is ook heel leuk. heb even op je blog snuffelt wat een mooie kaarten heb je gemaakt ben gelijk volger geworden op u blog.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik had alles klaar liggen , maar helaas, de inspiratie kwam niet.
    Nou ja, afwachten wat morgen brengt..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Henriette Wat weer een supermooie kaart. Die van hieronder met de duifjes is ook enig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n prachtig vintage kaartje Henriëtte....alle details zo zorgvulig bij elkaar gezocht....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Foutje....bedankt, haha Kan gebeuren toch, maar ik had hem al bewonderd op het blog en er eerlijk gezegd geen erg in gehad dat je deze prachtige reminder kaart nog niet op je blog had gezet! Heel goed weekend Henriët!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Ohhh ook echt een lieffie zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen