Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 3 juni 2016

Challenge 70 bij WLVC

Een nieuwe maand, een nieuwe challenge bij WLVC met deze keer als sponsor AnMa Creatief.

Voor deze challenge mocht ik zelf de opdracht verzinnen.
Ik heb gekozen voor: Maak een vintage kaart/creatie met vlinders er op.
Met deze opdracht kan je zoveel kanten op en wie houdt er nu niet van vlinders??
Dit is mijn uitwerking van de opdracht geworden:


Het papier dat ik op de Kraft basiskaart heb gebruikt is van MajaDesign. Een prachtige romantische lijn waar ook heel veel vlinders op afgedrukt staan.


Achter het plaatje heb ik, op een wit taartrandje, een label gezet met ... jawel ... een vlinder er op.


Het mooie papier heeft prachtige stukjes bloesemboom waar ik natuurlijk ook weer vlinders op verwerkt heb.


Ook de tekst heb ik van het dessinpapier. Zo mooi en ook hier weer vlinders op natuurlijk.


En als laatste het lieve plaatje, ook van het dessinpapier en ook weer met een extra vlinder er op.
De mooie mal die er achter zit is van Noor!Design. Prachtig met al die sierlijke krullen.

Doe mee van deze vlinder-challenge die loopt tot 17 juni 18:00 uur.

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart,Henriette.Het plaatje past er zo mooi bij.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Heel mooi geheel en lief met de vlindertjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriëtte,
    Prachtige vintage kaart !
    Prachtig geheel heel mooi bewerkt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen