Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 20 september 2016

Herfst

Wat zijn de herfstmallen van Marianne Design leuk! Ik ben er heerlijk mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat.


Allereerst heb ik de leuke Card Art Tent van Dutch Doobadoo getekend op creme cardstock waarna ik hetzelfde heb gedaan om de kaart te matten op het mooie papier uit het Canadian Fall papierblok van Marianne Design. Alle randen heb ik geïnkt met Distress Ink Walnut Stain.


Deze leuke tak met dennenappels heb ik weer tevoorschijn gehaald, gesneden uit kraft en bewerkt met Distress Ink Peeled Paint op de tak en Walnut Stain op de dennenappels.


Binnenin de kaart heb ik een plaatje van een ouder knipvel geplakt met daarvoor de grote oranje pompoen (geïnkt met Distress Ink Spiced Marmelade) en een lief eekhoorntje met een beukennootje in zijn pootjes.


Ook voorop de kaart heb ik een lief eekhoorntje gezet. Wat een leuke mallen zijn het!


Deze pompoenen heb ik ook weer kleur gegeven Met Distress Ink. Er zijn zoveel verschillende kleuren dat de pompoenen een realistische kleur kunnen krijgen.
Voor de groene heb ik Bundled sage gebruikt en de andere pompoen heb ik met Old Paper, Bundled Sage en een beetje Spiced Marmelade bewerkt.
Ook hier weer een paar beukenootjes, bewerkt met Peeled Paint en Walnut stain.


In het midden van de onderkant heb ik nog een extra rillijn gezet zodat de kaart plat opgevouwen en in een enveloppe verstuurd kan worden.


Bedankt voor je aandacht en heel veel knutselplezier toegewenst.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. een schitterend herfstkaartje Henriëtte...zo leuk die eekhoorntjes erop en ook die pompoentjes zijn leuke accentjes...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen