Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 19 oktober 2016

Wij wensen jullie....

Maandag was het weer mijn beurt om een blogpost voor het blog van Kreatrends te verzorgen.
Vandaag wil ik 'm graag op mijn eigen blog laten zien.
Ik heb er voor gekozen om een kerstkaart te maken, we hebben er tenslotte genoeg nodig over een poosje en er zijn zoveel prachtige materialen om mee te werken.


Voor de basiskaart heb ik gebruik gemaakt van de grootste mal van de set van Amy Design Christmas Greetings. Onderaan het bericht staan plaatjes zodat je kan zien welke materialen ik bedoel.
Deze grote mal heb ik aan de bovenkant iets over de rand van een dubbele kaart gelegd zodat aan de bovenkant de kaart op een paar punten aan elkaar blijft zitten.
De kaart is gemat met mooi papier van Marianne Design.
Het plaatje is een "oudje" van Marianne Design maar zo leuk! Het geeft een heerlijk kerstsfeerje weer. Ik ben benieuwd of wij deze winter ook de slee tevoorschijn kunnen halen.


Op deze foto kan je zien wat ik bedoel.
De mooie grote swirl met hulstblaadjes heb ik 2x gestanst en daarbij van de groene variant alleen de blaadjes afgeknipt.
Ook voor de besjes zit er een stansje in de set.


Wat een mooie tekst zit er op de Clearstamp Sheet die bij het thema Christmas Greetings hoor.
De stempel moet voor het gebruik wel even een paar keer goed schoongemaakt worden maar daarna krijg je prachtige afdrukjes.


Ook deze stempel komt van dezelfde sheet.
Ik heb de stempel met 3D kit op een leuke oudere mal van Amy Design Brocante gezet. Wat passen de mallen leuk bij elkaar!

Bedankt voor je aandacht en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte



7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart. En mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Henriette, mooie teksten en details....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart. Prachtige mallen ook. Leuke en aparte swirl ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart, Henriëtte.Zoveel op te zien.Mooie stansen en superleuke stempels.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. En de mallen zijn ook zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart , leuke details ook, ik hou van het geheel , super
    Gr Emma

    BeantwoordenVerwijderen