Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 29 november 2016

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning

Wat is het kleine envelopje met tag van Dutch Doobadoo leuk!


Ik ben er mee aan de slag gegaan voor Kreatrends. Als je op de Kreadoe bent geweest heb je 'm in het echt kunnen bekijken.
Ik heb er voor gekozen om de voorkant van het envelopje naar voren om te slaan.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Joy!crafts.


De kleine swirls zijn gemaakt met een mal van Memorybox die ik 2x heb gesneden en waar ik de onderkantjes van heb afgeknipt.
Het hartje is eigenlijk een doosje gemaakt met een mal van Nellie Snellen. De zijkanten van het doosje heb ik plat op elkaar geplakt zodat er een insteek-hartje ontstaat.
Daar heb ik stukjes papier van het papierblok in gestoken.


Ook de sleutel is van Nellie snellen.
Het metalen hoekje heb ik met 3D kit op het envelopje bevestigd.


De label heb ik simpel gehouden omdat deze anders niet meer in het envelopje geschoven kan worden.
Ook hier weer een sleutel van Nellie Snellen, deze keer de grootste van de twee.


De tekst heb ik met een witte pen zelf op het labeltje geschreven. Deze heb ik plat op de achtergrond geplakt met daarvoor nog een metalen hoekje.

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Je laat het dessinpapier op de label zijn werk doen en het komt zo heel goed tot zijn recht. Mooi envelopje ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit verhuisenvelopje met een schitterende label erin Henriëtte...prachtig designpapier gbruikt en ook de accentjes zorgvuldig gekozen en er heel mooi opgeschikt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke creaties weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Heel mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi envelopje met tag, Henriëtte.Mooi afgewerkt.Leuke zelfgeschreven tekst.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen