Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 18 februari 2017

Happy Birthday

Wat is het leuk om verjaardagskaarten te maken, zeker nu er zoveel leuke nieuwe plaatjes zijn van Joy!crafts.


Voor deze kaart heb ik het papierblok Noor's Favorites opgezocht. Daar zit mooi papier in. Deze keer wilde ik een blauwe kaart maken bij het lieve poezeplaatje wat ik gezet heb in de mooie Endless Background swirls.
Ik heb 'm gesneden uit metallic cardstock en beïnkt met distress ink toen de mal nog op het papier zat.


Aan de boven- en zijkant heb ik de mooie Endless flower border achter het scrappapier geplakt.
Bovenop de metal charm van het vogelkooitje heb ik nog een strikje, gemaakt met de strikjesmaker van Joy!crafts, gezet.


De tekst heb ik 2x gesneden, uit wit en uit roze glitterkarton. Deze heb ik iets verschoven op elkaar geplakt zodat de tekst niet wegvalt op de achtergrond.


Op het rozenpapier heb ik een hartjesrand met daaroverheen lint gezet. De mooie vierkantjes zijn van Mery's. In het midden heb ik er een boterbloem, gesneden uit glitterkarton, op gezet waarbij ik in de hartjes plakparels heb geplakt.
Jammer genoeg is het lint iets verschoven met het opplakken van de vierkantjes. Helaas was het ook niet meer recht te trekken dus het lint is onderaan iets scheef getrokken.

Gebruikte materialen:
6002/0078 Cutting en embossing stencil Rand met hartjes
6002/0646 Cutting en embossing stencil Endless flower border
6002/0649 Cutting en embossing stencil Endless background swirls
6002/0657 Cutting stencil Mery's swirls sierlijk
6002/0667 Cutting stencil Happy Birthday
6002/6202 Cutting en embossing stencil Boterbloem
6011/0710 Papierblok Noor's Favorites
6013/0341 Knipvellenset Animal Greetings
6020/0009 Plakparels
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0054 Glue gun
6200/0222 Ink blending tool
6300/0222 Ribbon
6350/0102 Metal charms
6500/0215 Tacky glue
6500/0217 Lijmpennen
8011/0602 Glitterkarton assorti
8013/0121 Metallic cardstock wit

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Henriette, lief poezenplaatje, plaatjes met dieren doen het altijd goed.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met een enig plaatje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje zo met dit schattige poesje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig plaatje heb je gebruikt. Je hebt het vogeltje er wel verleidelijk dicht bij gehangen *lol* Mooi kaartje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Henriëtte...wat een mooie stansjes allemaal gebruikt en het schattige poesje maakt het helemaal af...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen