Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 27 februari 2017

Kersttag in februari

Tja, in februari aan een kersttag bezig zijn. Dat is voor mij toch wel een dingetje. Maar, omdat ik in de facebook groep van Tiets een kerstalbum aan heb laten maken en ik daar iedere maand 2 kerstkaarten in moet plaatsen was het wel nodig. De eerste kerstkaart voor februari die ik geplaatst heb had ik gemaakt voor Joy!crafts maar kon daar ook gelijk neergezet worden.
Voor de tweede kaart ben ik gisteren aan de gang gegaan en vandaag heb ik 'm af gemaakt.


De tag is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Het papier waarmee ik de kaart gemat heb komt van restjes van oude scrapvellen. Gaan die gelijk ook weer eens op.


Het plaatje is van Syta van Gelderen, heel mooi en shabby. Ik heb het aan de zijkanten rul gemaakt en beïnkt en nog afgewerkt met plakparels en een metalen hoekje.



Alle mallen die ik op deze kaart gebruikt heb zijn van Joy!crafts, ook de tekststempel.
De bloemen komen uit eigen voorraad en de krullen zijn stukjes scrappapier, gedraaid om een sate-prikker.


Hier nog even de tag op een andere manier op de foto gezet en bewerkt.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie kersttag is dit geworden Henriëtte...Schitterend in deze naturelkleurtjes
    en ook zoooo een prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Kerst tag heb je gemaakt, een plaatje om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kersttag!
    Hele mooie details.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag. Leuk die takjes er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie tag. En kerst, ach daar kun je eigenlijk niet vroeg genoeg mee beginnen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen