Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 21 februari 2017

Leave a Sparkle wherever you go

Wat zijn ze weer leuk, de mallen en plaatjes van Marianne Design. Ik mocht er mee aan de slag voor Kreatrends en heb er deze lieve kaart mee gemaakt.


Als basis heb ik creme cardstock gebruikt met daarop het mooie papier uit het English Roses papierblok.


Van de leuke randjes heb ik er twee gebruikt. Als eerste deze leuke hartjes-slinger die ik gesneden heb uit kraft en waar ik hier en daar een ander kleurtje hartje op heb geplakt. Om de losse hartjes te snijden zit er een apart malletje bij wat heel handig is. Zo heb je maar hele kleine stukjes papier nodig (past dus goed uit restjes) en hoef je ze niet los te knippen.


De bolletjes-slinger heb ik wel in delen geknipt en een beetje omgebogen zodat ze leuk als hoekje gebruikt kunnen worden.
Voor het mooie kader heb ik 2 opeenvolgende snijmallen tegelijk op het cardstock gelegd en gesneden. Kijk eens hoe leuk die "stiksteekjes" zijn die in het papier worden gemaakt door de mallen!
De tekst heb ik met zwarte stazon gestempeld, de sterretjes, waar ik hartjes in heb geplakt met Distress Ink Walnut stain.


Ook het lieve plaatje heb ik uitgesneden met een leuke rechthoekige mal uit de set en ook hier weer het leuke "stiksteekrandje" langs de zijkanten.

Bedankt weer voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een mooie materialen zijn er weer van MD, alleen niet zo goed voor de beurs.Mooi kaartje heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is dit kaartje Henriëtte...en zeker ge tekst is geweldig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Heel mooi deze zachte kleurtjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart, Henriëtte! Mooi hoe je het kaartje hebt opgebouwd. En die tekststempel is helemaal geweldig.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen