Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 13 februari 2017

Love

Deze kaart heb ik voor .... gemaakt. Wie dat is ga ik niet zeggen want hij is vers van de pers en net vertrokken vanuit hier thuis. Dan zou de verrassing er vanaf zijn.
Het is wel even spannend of het goed gaat met versturen. Ik heb op de facebookpagina van PostNL gezien dat je dit soort kaarten zonder postzegel mag versturen als je er dan een lippenstiftkus op zet. Nog nooit gedaan maar toch geprobeerd en het is gelukt! Een superleuke actie zou ik zeggen!


Het papier wat ik voor deze kaart gebruikt heb is van Maja Design Vintage Autumn Basic van een aantal jaren geleden. Prachtig papier. Ik heb er een sketch bij gezocht (waar je nu bijna niets meer van ziet door het kant hahaha) en ben aan de slag gegaan.


Het prachtige hart van Noor!Design heb ik gesneden uit wit cardstock. Het binnenste hartje heb ik weer gesneden uit een stukje scrappapier. De grote vlinder hoort bij deze hartjesmal, is ook gesneden uit scrappapier en afgewerkt met plakparels.


In het prachtige roosjeskant zitten ook pareltjes verwerkt. De letters zijn gesneden met de nieuwst lettermal van Joy!crafts. Prachtige sierlijke letters vind ik het.


Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen. De hartjes die er op geplakt zijn komen uit de grote mal die achter het plaatje zit. Leuk om een aantal van die hartjes te gebruiken op deze romantische kaart.


Ik heb ook nog even een foto gemaakt van de enveloppe zelf, voordat het adres er op ging. Hopelijk blijft de lippenstiftkus goed zitten. Ik heb er wel haarspray over gespoten om te fixteren maar het is zo'n vet "goedje" dat ik niet zeker weet of het er niet door de frankeermachine afgeveegd wordt. Gelukkig plak ik altijd de hoeken extra dicht met plakband en is het plakband ook deels over de lippenstift heen gegaan.

Hebben jij ook nog kaarten voor Valentijnsdag verstuurd??
Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. PRACHTIG deze vintagekaart Henriëtte...wat weer een geweldige accentjes er allemaal....en leuk dat je het uitgeprobeerd hebt om met een kusafdruk de kaart te versturen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Henriëtte! Leuke actie van postNL.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, die Karte ist ja ganz bezaubernd geworden
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat grappig Henriette wist het niet van de lippenstift,je kaart is super mooi.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is prachtig gedaan Henriette. Een heel erg mooie kaart. Leuk om hem met die lippenstift op de envelop gratis te versturen. Hij komt vast wel goed aan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat stom! Helemaal vergeten en heb twee kaarten op de bus gedaan! Nou ja....jouw kaart is super!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen