Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 7 februari 2017

Sparkle all day

Wat hebben we een koude periode gehad. Van mij mag het nu al best voorjaar gaan worden hoor, zeker nu ik het leuke schort van Dutch Doobadoo heb gemaakt voor Kreatrends.


Ik heb het schort gesneden uit creme cardstock en gemat met papier uit het English Roses papierblok van Marianne Design. Prachtig papier wat zo'n schort gelijk heel vrolijk maakt.


In het bovenste vakje heb ik een klein label gestopt, bestempeld met randen en een tekst die op de stempelsheet van Yvonne Creations staat.


Het grotere schortzakje heb ik bestempeld met een leuke tekst van de stempelsheet van Marianne Design en afgewerkt met een prachtige bloem en takjes.


Ook op het label dat in dit zakje zit heb ik een tekst gestempeld, ook van Yvonne Creations.


Deze bloem is opgebouwd met 5 lagen. De grootste twee mallen heb ik 2x gesneden, 1x uit roze en 1x uit dessinpapier, de kleinste 1x uit het cardstock waar ik het schort van heb gemaakt. Ik ben daarna met een opbolpen aan de slag gegaan en heb alle onderdelen van de bloem met 3D kit op elkaar gezet.

Bedankt voor jullie aandacht en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte


6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Henriette. Onze voortuin begint al aardig geel te worden door de winterakonietjes. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeten nog even wachten hoor Henriette,je schortje is wel heel zomers geworden.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en vrolijk schortje heb je gefreubeld Henriëtte...superzzzz

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een romantisch schort, prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Heel erg leuk en vrolijk schort ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-harten}

    BeantwoordenVerwijderen