Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 22 februari 2017

Zomaar iets anders

Tussen al het kaarten maken door vind ik het nog steeds heerlijk om te haken maar dekens heb ik ondertussen al genoeg gemaakt. Er hangen er in de huiskamer nu 3 over de banken, boven op de kamer van onze jongste dochter ligt een kabeldeken over haar stoel en ook voor mijn zoon en schoondochter ben ik aan de haak geweest en ligt er een sprei over hun lit-jumeaux.
Nu doe ik iedere dinsdagmiddag vrijwilligerswerk en daar zijn we begin december gestart met haken/breien etc.


Om ook iets te maken op de dinsdagmiddagen ben ik naar de Zeeman geweest, heb daar 5 bollen van 0,99 € op de kop getikt en ben op 5 december aan de eerste kussenhoes begonnen.
Aangezien ik 2 hele saaie kussens op de bank had wilde ik hier wel een mooie hoes omheen hebben. Dus heb ik de kussens opgemeten, ben op zoek gegaan naar verschillende leuke kabels en heb die met elkaar gecombineerd.
Ik had mezelf voorgenomen om er thuis niet aan te werken en nu, na weken haken op de dinsdagmiddagen heb ik twee kussens helemaal af.


Ik ben er heel blij mee, ze staan heel leuk op de bank en de saaie kussens zijn nu echt een aanwinst.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kussens heb je gehaakt Henriëtte... een sieraad in je bank...knap op je vrijwilligers middagen...een leuk tijdverdrijf ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij bent ook van alle markten thuis Henriëtte en lekker creatief bezig! Haken en breien is ook erg leuk en helemaal dankbaar als vrijwilligster! Je kaarten heb ik ook weer op mijn gemak bekeken ...zo prachtig allemaal weer! En je kussens super...petje af!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kussen zijn prachtig geworden. Ik wist niet dat je kabels ook kon haken, ik vind dit veel mooier dan dat je wel eens kussens ziet die gebreid zijn. Knap gedaan!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er geweldig mooi uit! Hoewel ik vroeger veel heb gehaakt had ik geen idee dat je kabels kon haken, top hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn super deze kussens en ook helemaal hip nu!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er super uit zeg. Heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen