Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 28 november 2017

Christmas wishes

Voor de blogpost van vandaag heb ik weer een kerstkaart gemaakt. Nog maar een paar weken en de kaarten gaan de enveloppes in en op de brievenbus. Ook al heb ik heel het jaar door kerstkaarten gemaakt .... ik kom er nog steeds tekort dus doorwerken is geboden.


Hebben jullie de prachtige nieuwe hoekmal van Marianne Design al gezien? Ik heb 'm op deze kaart, die ik gemaakt heb voor Kreatrends, gebruikt. Wat is ie mooi he??!! Ook de tekst is nieuw en kijk eens wat je met die stempelsheet allemaal kan doen. Er zijn heel veel verschillende mogelijkheden met al die losse stukjes tekst. Ook echt een aanrader!
Het plaatje zit op een oudere snijmal die ik nog steeds heel erg mooi en sierlijk vind en heel goed als achtergrond achter een plaatje gebruikt kan worden.


Hier nog even de prachtige hoek apart op de foto. Kijk eens hoe fijntjes deze is. De geëmboste delen heb ik aangezet met distress ink Walnut Stain.


De tekst heb ik eerst gestempeld en daarna gesneden met de bijbehorende snijmal. Het kan op deze manier omdat er uitsparingen in de snijmal zijn waar de tekst doorheen gezien kan worden.


De dubbele strik is gemaakt met de strikjesmaker, een hele handige tool waar je met groot gemak de mooiste strikken maakt.

Leuk dat je weer langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi, winters tafereeltje !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIGE kerstkaart Henriëtte
    wat een moie stansjes allemaal gebruikt...zo een mooi geheel is het geworden...
    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Henriëtte.Lief plaatje en een een mooie sierlijke Christmas stans.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen