Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 15 april 2018

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
Omdat het nu eindelijk mooi weer is buiten hebben we ervoor gekozen om de opdracht simpel te houden en wel: Alles mag als het maar vintage is.
Wat we dus willen zien is prachtige vintage kaarten, maakt niet uit welk onderwerp, welke kleur....gewoon lekker vintage!
LET OP!!! Om mee te doen moeten de kaarten/creaties in een reactie in het challengebericht op facebook gezet worden (losse berichten zakken weg en die gaan wij echt niet opzoeken aan het einde van de challenge om te kiezen wie deze keer de mooiste is) EN... natuurlijk mogen ze niet eerder online hebben gestaan.

Ik heb als inspiratie voor deze challenge een kerstkaart gemaakt, handig voor de voorraad aan het einde van het jaar.


Voor de achtergrond heb ik papier uit een ouder papierblok van Noor Design gekozen.
De bomenrand die achter het kant en lint zit is van Marianne Design


Het plaatje is van Studio Light en heb ik geplaatst op een mal van Spellbinders die ik eigenlijk al veel te lang niet gebruikt heb. De bloemen zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen. Achter de bloemen zitten hulstblaadjes en ook een takje, gemaakt met een pons van McGill.


Ook de tekst is een oudje van Marianne Design.


Onder de slee van Noor Design heb ik Snowball clay gebruikt. Dit zijn kleine bolletjes die met een soort lijm in een potje zitten. Je hebt er maar een klein beetje van nodig en het geeft een heel leuk effect.


Er mag meegedaan worden met maximaal 2 kaarten/creaties en de bijdrages mogen ingeleverd worden tot maandag 30 april 18.00 uur!
Wij zijn heel benieuwd wat voor moois er allemaal gemaakt gaat worden....kom maar op zou ik zeggen!
Heel veel plezier en succes.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten